Politica de rambursare și returnare
1. Dreptul de anulare a comenzii
Ai dreptul de a anula comandă, îndeplinind condițiile de mai jos:
1.1. Dacă nu este finalizată comanda on-line (checkout), poți anula procesul apăsând butonul înapoi (back) de pe browser-ul tău.
1.2. În cazul în care ai finalizat comanda on-line (checkout) și ai primit mesajul generat automat pentru confirmarea comenzii, poți anula comanda trimițând un replay la emailul de confirmare pe care l-ai primit. Comandă va fi anulată numai dacă ai transmis mesajul de anulare în termen de 2 ore de la primirea mesajul generat automat pentru confirmarea comenzii.
2. Retururi
Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.
Ai dreptul de a returna întreagă comandă sau o parte a acesteia în termen de 14 zile calendaristice de la dată la care ai primit-o, fără a fi obligat să ne spui motivul pentru care dorești să returnezi produsele. În acest caz, plătești doar costurile de transport pentru returnarea produselor.
Pentru a îți exercită dreptul de retur, trebuie să completezi formularul de pe pagina de retur a site-ului. Este responsabilitatea ta să expediezi produsul în aceeași stare în care l-ai primit, fără a fi scos eticheta produsului.
În cazul în care dorești să returnezi produsele achiziționate trebuie:
a) fie să trimiți coletul prin curier rapid la:
SSC MONISH SHOP SRL
Str. Episcop Augustin Pacha nr. 10, Timișoara
b) fie să te prezinți direct în orice magazin Chantia, însoțite de factură sau bonul fiscal cu care a fost achiziționat produsul.
Pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite te rugăm să ne trimiți feedback la adresa contact: office@chantia.ro.
3. Schimbarea produsului
Dacă dorești schimbarea produsului, ai următoarele opțiuni:
3.1 să respecți politică și procedura de retur detaliată mai sus și să efectuezi o nouă comandă.
3.2 să returnezi produsele direct în magazinul Chantia și să achiziționezi alte produse din magazinul respectiv.
4. Condiții de returnare
Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunta la produsele achiziționate online, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Pentru returnarea produselor achiziționate, trebuie să parcurgi următorii pași:
1.4.1 Produsul trebuie să fie în ambalajul original și în aceeași stare în care l-ai primit, împreună cu factura fiscală și eticheta.
1.4.2 Produsul trebuie să fie însoțit de Formularul de retur completat integral, pe care îl poți completa pe pagina de retur.
1.4.3 Returul produsului va avea loc în termen de maximum 14 zile calendaristice de la dată primirii coletului.
1.4.5. Toate produsele returnate vor fi verificare din punct de vedere al calității și al respectării condițiilor de returnare de mai sus.
1.4.6. Recomandarea noastră este să verifici cu atenție fiecare produs după primirea comenzii, starea și ambalajul acestuia, astfel încât să ne poți semnala în timp util eventualele neconformități.
1.4.7. SC MONISH SHOP SRL își rezervă dreptul de a refuză returul respectiv, dacă în urmă propriilor verificări, returul respectiv nu respectă condițiile de returnare menționate în prezența secțiune și în Politică de anulare și retur.
5. Restituirea valorii produselor returnate
În cazul oricărui retur efectuat cu respectarea tuturor condițiilor detaliate mai sus, contravaloarea produselor returnate va fi rambursată.
Dacă returul se face prin curier restituirea valorii produselor returnate va fi efectuată de către SC MONISH SHOP SRL, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea returului, prin virament în contul bancar al cumpărătorului, specificat în formularul de returnare care care a fost completat în prealabil pe site.
Dacă cumpărătorul returnează produsele direct într-un magazin Chantia, returul este verificat pe loc în magazin și, dacă îndeplinește condițiile de returnare descrise mai sus, cumpărătorul primește, pe loc, contravaloarea produselor returnate, în numerar sau prin transfer bancar după caz.